Sieć wirtualnych restauracji BlowBurgers, sygnowana przez youtubera Karola “Blowka” Gązwy jest dostępna w opcji “take away” (tylko w odbiorze) w lokalach sieci Sphinx.
Oferta jest dostępna do 18 grudnia. Zamówienia są realizowane tylko w formie odbioru osobistego, a dania można zamawiać przez stronę internetową marki BlowBurgers.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hemp-tea-energia-zabka-promocja-konkurs-opinie-gdzie-kupic-blowek ##
Propozycja BlowBurgers i restauracji Sphinx to cztery różne opcje burgerów, dostępnych w zestawie z frytkami w różnych rozmiarach i napojem. Specjalną propozycją jest zestaw kibica – czyli trzy burgery, największe frytki oraz napoje.
Burgery Blowka są dostępne w 39 miastach, w tym w 69 lokalach sieci Sphinx oraz w 8 wyselekcjonowanych lokalach partnerskich Rebel Tang.

Koncept wirtualnej restauracji Blow Burgers od stycznia tego roku oferuje produkty z dowozem w wybrane miejsce. Projekt powstał dzięki współpracy z firmą Rebel Tang, którą w imieniu Blowka nawiązała agencja Fantasyexpo oraz Wolski Management. Food-techowy startup tworzy wirtualne restauracje, gotowe do uruchomienia w każdej komercyjnej kuchni.











