Burger King promuje Whopper Rings. „Cicha” kampania w telewizji i w kinach

Burger King we Francji uruchomił „cichą” kampanię telewizyjną i kinową przygotowaną przez agencję Buzzman. W centrum uwagi jest nowość w menu: Whopper Rings.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Burger King promuje Whopper Rings. „Cicha” kampania w telewizji i w kinach
"Cicha" kampania Burger Kinga

Nowy spot Burger Kinga to jednominutowy film bez lektora, bez scenariusza i bez reklamowych ozdobników. Widz obserwuje jedno ujęcie osoby jedzącej burgera, słyszy ciszę i dźwięk chrupiących kęsów. Twórcy podkreślają, że celem było pokazanie surowej, instynktownej przyjemności jedzenia.

Według opisu kampania ma kontrastować z „hałaśliwym” krajobrazem reklamowym, stawiając na prostotę i autentyczność doznań.

Finał spotu ujawnia produkt: do klasycznego Whoppera dodano trzy chrupiące Onion Rings oraz dwie plastry roztopionego cheddara. Tak powstał Whopper Rings, który ma wprowadzać nowy kontrast tekstur i odświeżać doświadczenie jedzenia flagowego burgera marki.

BURGER KING® France - Whopper Rings

Burger z dodatkiem Onion Rings jest już dostępny w restauracjach sieci we Francji.

Kampania obejmuje emisję spotów w wersjach 60- i 30-sekundowych, zarówno w telewizji, jak i w kinach.

Za kampanię odpowiada agencja Buzzman. W realizacji wzięły udział zespoły produkcyjne Hier Soir i Schmooze, a reżyserką filmu jest Lucie Bourdeu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska