Nowy spot Burger Kinga to jednominutowy film bez lektora, bez scenariusza i bez reklamowych ozdobników. Widz obserwuje jedno ujęcie osoby jedzącej burgera, słyszy ciszę i dźwięk chrupiących kęsów. Twórcy podkreślają, że celem było pokazanie surowej, instynktownej przyjemności jedzenia.
Według opisu kampania ma kontrastować z „hałaśliwym” krajobrazem reklamowym, stawiając na prostotę i autentyczność doznań.
Finał spotu ujawnia produkt: do klasycznego Whoppera dodano trzy chrupiące Onion Rings oraz dwie plastry roztopionego cheddara. Tak powstał Whopper Rings, który ma wprowadzać nowy kontrast tekstur i odświeżać doświadczenie jedzenia flagowego burgera marki.
BURGER KING® France - Whopper Rings

Burger z dodatkiem Onion Rings jest już dostępny w restauracjach sieci we Francji.
Kampania obejmuje emisję spotów w wersjach 60- i 30-sekundowych, zarówno w telewizji, jak i w kinach.
Za kampanię odpowiada agencja Buzzman. W realizacji wzięły udział zespoły produkcyjne Hier Soir i Schmooze, a reżyserką filmu jest Lucie Bourdeu.











