Burger King zaangażował do reklamy sobowtóra Cristiano Ronaldo

Oddział Burger Kinga z Kuwejtu zatrudnił sobowtóra Cristiano Ronaldo do kampanii roślinnych Whopperów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Burger King wprowadzał w Kuwejcie menu Plant-Base Range, składające się z trzech różnych produktów pochodzenia roślinnego. Aby przekonać konserwatywnych konsumentów, nie będących fanami zamienników mięsa, do promocji nowego menu zaangażowano aktora mocno przypominającego gwiazdę futbolu Cristiano Ronaldo.

Hasłem przewodnim kampanii został slogan "Tak dobre jak oryginał". W zabawnym spocie w konwencji mocumentu sobowtór Cristiano Ronaldo zagrał naiwnego, ale zbyt pewnego siebie chłopaka, który naprawdę wierzy, że jest tak dobry jak portugalski piłkarz.  

W miarę rozwoju fabuły widzimy, jak aktor doprowadza się wręcz do urojenia, w którym rzeczywistość nie pokrywa się z jego opowieścią. Na końcu Burger King puentuje: "Niektóre rzeczy po prostu nie są tak dobre jak oryginał, ale nowy roślinny Whopper Burger Kinga jest".

- Naszym największym wyzwaniem było przełamanie konwencjonalnej komunikacji kategorii w tym regionie za pomocą pomysłu, który zadziała zarówno lokalne, jak i globalne. Jesteśmy dumni, że ten koncept zaczyna zdobywać międzynarodowe uznanie, ponieważ to jedyna reklama z regionu, która zdobył nagrodę Caples w kategorii telewizji i reklamy - chwalą się Camila Venegas i Silvia Vera, creative leads z agencji MC Saatchi ZEA, agencji odpowiedzialnej za kampanię.

Burger King rozwija bezmięsne menu

Burger King wprowadził do oferty roślinnego Rabel Whoopera w 2019 roku. W kanapce zamiast wołowiny w bułce jest roślinne patty, z pokrojonymi pomidorami, sałatą, kremowym majonezem, keczupem oraz piklami i cebulą. Skład przygotowano we współpracy z The Vegetarian Butcher, który od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. Firma zapewnia, że patty jest tak samo soczyste i grillowane na ogniu jak wołowina.

Fastfood podąża za trendem flexitarianizmu i rozszerza stopniowo menu o kolejne propozycje-zamienniki mięsa. W sprzedaży ma już m.in. roślinne nuggetsy na bazie soi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?