Burgery "lepiej smakują z Pepsi"

Pepsi w nowej kampanii reklamowej przypomina, że nie jest dostępna w wielu popularnych fast-foodach. Akcję przygotowano na potrzeby rynku amerykańskiego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Burgery "lepiej smakują z Pepsi"

Pepsi przygotowało nową kampanię Najnowsza w związku z obchodzonym w Stanach Zjednoczonych Narodowym Dniem Hamburgera. Marka przypomina konsumentom, że w lokalach serwujących burgery nie serwuje się Pepsi, a konkurencyjne napoje. To aluzja to wieloletniej współpracy Coca-Coli i McDonald's.

grafika

Better with Pepsi

Marka pyta w spocie, czy nie czas sprawdzić i udowodnić wszystkim, że burgery są lepsze z Pepsi?

Kampania okraszona jest hasztagami #BetterWithPepsi oraz #ThatsWhatILike. Towarzyszą jej akcje samplingowe w okolicach lokali z fast foodami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyzwanie-smaku-pepsi-max-inpost-suntago ##

- Nasza inicjatywa #BetterWithPepsi to zabawny sposób na podkreślenie roli, jaką Pepsi odgrywa w podnoszeniu walorów smakowych burgerów, jednocześnie przypomina konsumentom, że mają wybór, jeśli chodzi o napoje - mówi Todd Kaplan, wiceprezes ds. marketingu Pepsi.

Kreację przygotowała AMV BBDO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+