Większy dział business development w LuckyYou

Agencja LuckyYou rozbudowuje dział business development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd growth lead w Automation House. Z kolei Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko business development managera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Większy dział business development w LuckyYou
od lewej: Tomasz Dolczewski, Krzysztof Grzegorczuk, Łukasz Kuchna Maciej Radziemski

Łukasz Kuchna związany był dotychczas z Automation House należącym do grupy XXII Ventures – najpierw jako marketer, następnie marketing lead i growth lead. Wcześniej pracował m.in. z Green Parrot jako business development specialist. W LuckyYou jako business development manager, zajmie się nawiązywaniem relacji z potencjalnymi klientami agencji.

Tomasz Dolczewski od ponad dwóch lat związany jest z LuckyYou jako project manager. Wcześniej pracował m.in. jako key account manager w EmailLabs, new business manager w Opony czy specjalista ds. sprzedaży usług IT w Grupie Tense. W nowej roli zajmie się rozwojem współpracy z dotychczasowymi klientami agencji, do której należą m.in. IKEA, Lidl, Allegro czy Coca-Cola HBC.

Ich działania uzupełnią Krzysztofa Gregorczuka, który od ponad sześciu lat działa w LuckyYou jako new business manager.

- To dla nas kluczowa zmiana na rok 2024. Rozwój naszych dotychczasowych klientów oddajemy w ręce Tomka, który doskonale zna ich potrzeby, szanse i możliwości. Rozbudowywanie portfela klientów powierzamy w ręce Krzysztofa Gregorczuka i Łukasza Kuchny – łączymy wieloletnie doświadczenie i skuteczność Krzysztofa na pokładzie LuckyYou z zupełnie nowy podejściem Łukasza, którego kompetencje to dla nas zastrzyk energii i świeżości – mówi Maciej Radziemski, co-founder, który nadzoruje prace zespołu.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa