Buzz dla Werther's Original

 Agencja Buzz. właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki Werther’s Original. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół nowego produktu – Werther’s Original Creamy Filling. Ambasadorzy Werther's Original otrzymali paczki z nowymi cukierkami Werther's Original Creamy Filling dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z jak największą liczbą znajomych zarówno offline jak i online. Rekomenduj.to będzie inspirować, angażować konsumentów w działania w social mediach budując w ten sposób rozgłos wokół samego produktu. W kampanii uczestniczą również blogerzy. W ramach projektu zostanie przeprowadzony dodatkowo konkurs konsumencki pod adresem www.swiatkarmelu.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

buzz. jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów buzz. znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod  Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku. Dodatkowe informacje: www.buzzmedia.pl. Rekomenduj.to jest usługą i platformą działań marketingu rekomendacji, która pozwala na realizację kampanii z liderami opinii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii