Buzz Media, BBelements i AdOcean członkami IAB

Buzz Media, BBelements i AdOcean zostały członkami nadzwyczajnymiIAB Polska. Ogółem do organizacji należy już 80 firm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od 16 stycznia do Związku Pracodawców Branży InternetowejInteractive Advertising Bureau Polska należy trzech nowych członkównadzwyczajnych: Buzz Media, BBelements i AdOcean. Buzz Media toagencja e-marketingowa świadcząca różnorodne usługi (m.in. buzzmarketing, e-PR, NPRS) w zakresie kreowania wizerunku w sieci.BBelements jest samodzielnym oddziałem spółki Internet Billboardskupiającym się na rozwijaniu systemu reklamowego BBelements AdServer. Z kolei AdOcean to należąca do Grupy Gemius firmainformatyczna zajmująca się zaawansowanymi technologiamiadserwerowymi.

Po przyjęciu trzech nowych członków do IAB Polska należy ogółem80 firm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały