Buzz z akcją influencer marketingu dla Tchibo Cafissimo

Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to rozszerza zakres działań platformy o współpracę z Influencerami. Serwis Rekomenduj.to został rozbudowany o możliwość zautomatyzowanego projektowania akcji we współpracy z popularnymi użytkownikami portali społecznościowych. Dzięki temu platforma jako pierwsze w Polsce daje możliwość realizacji zarówno kampanii marketingu rekomendacji ukierunkowanych na product seeding jak i akcji w zakresie influencer marketingu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwszą kampanią, w której Rekomenduj.to zaprosiło do współpracy Influencerów jest kampania realizowana dla Tchibo pod hasłem "Zakochani w Cafissimo". Akcja ma na celu promocję różnych odmian kapsułek Tchibo Cafissimo. Ambasadorzy otrzymali paczki z ekspresem oraz zestawem kapsułek. W ramach kampanii dzielą się informacją o produkcie ze znajomymi zarówno online jak i offline. Rekomenduj.to angażuje ich w działania w social media budując rozgłos wokół produktów Cafissimo. Kampania rozbudowana jest o konkurs konsumencki na stronie www.zakochaniwcafissimo.pl. Szacowany zasięg akcji to 2 500 000 kontaktów z marką.

- Influencerzy w obecnych czasach stali się nowym kanałem komunikacji marki z konsumentami. W dobie kiedy tradycyjne formy reklamy tracą na wiarygodności znaczenie influencer marketingu rośnie. Chcąc wykorzystać tę siłę zdecydowaliśmy się przy współpracy z Buzz Media zaprosić do projektu 400 influencerów. Dzięki odpowiednim ich doborze nasze działania zostały stargetowanie na grupę docelową marki Tchibo Cafissimo – Paweł Dąbrowa kierownik projektu ze strony Tchibo.

Portal Rekomenduj.to niedawno uruchomił odświeżoną wersję platformy. Wraz ze startem nowej wersji strony internetowej premierę miała także aplikacja mobilna. W ramach nowej wersji portalu Rekomenduj.to, obok kampanii opartych na udostępnianiu produktu influencerom (tzw. product seeding), będą prowadzone także akcje skupione na budowaniu zasięgu online wokół usług i produktów.

Buzz jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów Buzz znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod  Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku. Dodatkowe informacje: www.buzzmedia.pl.

Rekomenduj.to jest usługą i platformą działań marketingu rekomendacji, która pozwala na realizację kampanii z liderami opinii.

Tchibo wyróznia unikalny model biznesowy, który łączy najwyższej jakości kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach – Cafissimo. Więcej informacji na: www.tchibo.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"