buzz. zajmie się kampanią prezerwatyw Skyn

Agencja buzz. po wygranym przetargu zajmie się działaniami marketingowymi dla prezerwatyw marki Skyn dystrybuowanych przez firmę Unimil.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
buzz. zajmie się kampanią prezerwatyw Skyn

Agencja buzz. rozpoczyna działania dla marki prezerwatyw Skyn, dystrybuowanych przez Unimil. Akcja będzie skierowana do młodych osób, tzw. millenialsów. Na obecnym etapie jej szczegółów nie ujawniono.

Działania będą prowadzone w ramach realizacji kampanii „Skyn - Feel Everything - poczuj wszystko”.

Współpraca obejmuje działania koncepcyjne, strategię, działania kreacyjne, realizacje programu influencerskiego, BTL oraz działania ambientowe.

Projekt został pozyskany w przetargu. Jego szczegółów nie podano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"