Była dyrektorka komunikacji marketingowej PZU w VeloBanku

Agnieszka Rzepkowska, ktora przez blisko 8 lat związana była z marketingiem firmy ubezpieczeniowej PZU dołączyła do VeloBanku na stanowisko dyrektorki marketingu. W roli tej zastąpiła Małgorzatę Wilińską.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Była dyrektorka komunikacji marketingowej PZU w VeloBanku
Agnieszka Rzepkowska, fot. LinkedIn

Agnieszka Rzepkowska będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Nowa dyrektor w VeloBanku

– Do zespołu VeloBanku dołącza ekspertka z dużym zrozumieniem specyfiki modeli zarówno B2C jak i B2B, która realizowała strategie marketingu i wsparcia sprzedaży przekładające się na wzrost przychodów i poprawę satysfakcji klientów. Agnieszka doskonale rozumie wyzwania nowoczesnych finansów, a przy tym wnosi świeżą energię i podejście oparte na danych, technologii i empatii wobec klienta. Wierzę, że z pomocą Agnieszki marka VeloBanku jeszcze mocniej i ciekawiej zaznaczy swoją obecność na rynku – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.

Agnieszka Rzepkowska w PZU pracowała blisko 8 lat, do wiosny 2023 roku. Najpierw przez niespełna rok była marketing communication managerką, a potem dyrektorką komunikacji marketingowej.

W połowie 2023 roku dołączyła do firmy Bolttech, gdzie pracowała jako dyrektorka marketingu na Europę i Afrykę. 

W latach 2012 - 2015 była brand managerką w Nationale Nederlanden. Wcześniej, przez ponad 8 lat pracowała w TUI Poland, m.in. jako brand managerka. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ze specjalizacją zarządzanie i marketing. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu coachingu na tej samej uczelni i jest profesjonalnym coachem. Jest też absolwentką programu The Chartered Institute of Marketing (CIM) i posiada Diploma in Professional Digital Marketing. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"