Były prezes TVN24 i N będzie pozyskiwał treści dla YouTube’a

Maciej Sojka, były prezes kanału TVN24 i platformy cyfrowej N, został szefem pozyskiwania treści YouTube’a w Europie Środkowo-Wschodniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Maciej Sojka pracę w Google jako szef pozyskiwania treści YouTube’a na region Europy Środkowo-Wschodniej rozpocznie na początku kwietnia. Będzie odpowiadał za współpracę serwisu z twórcami profesjonalnych treści we wszystkich państwach tego regionu, również w Polsce. Obejmowane przez Sojkę stanowisko to nowa funkcja w Google. - Do tej pory współpracą z partnerami z Centralnej i Wschodniej Europy zajmowała się osoba odpowiedzialna także za kilka innych krajów kontynentu - mówi nam Piotr Zalewski z biura prasowego Google Polska.

Maciej Sojka poprzednio był dyrektorem generalnym Starmax HD, hiszpańskiej platformy satelitarnej, której wdrożenie zakończyło się niepowodzeniem. Natomiast przez całą ubiegłą dekadę pracował w Grupie ITI. Był pierwszym prezesem uruchomionego w 2001 roku kanału TVN 24, a w 2006 roku stanął na czele spółki ITI Neovision, która uruchomiła i zarządza platformą satelitarną N. Jesienią 2009 roku to drugie stanowisko objął prezes Grupy TVN Markus Tellenbach, a Sojka został na krótko szefem pionu rozwoju w Grupy ITI.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji