Długoszewski o nowej pracy poinformował na Facebooku. "Z dniem 1 grudnia rozpocząłem pracę w Grupie INFOR PL S.A. wydającej takie tytuły jak "Dziennik Gazeta Prawna" czy Forsal.pl" – napisał.
Jak przekazał Albert Długoszewski portalowi Wirtualnemedia.pl, obejmie stanowisko menedżera ds. social mediów. Ma zajmować się nimi tym razem głównie od strony komercyjnej i produktowej, pracując w dziale sprzedaży.
Długoszewski na początku listopada zakończył pracę w Grupie naTemat jako head of social media.
Stanowisko to objął w styczniu br., a wcześniej przez pół roku szefował social mediom portalu naTemat.pl. W przeszłości pracował w serwisie satyrycznym Kwejk, zarządzał działem wideo w grupie mediowej Iberion oraz był odpowiedzialny za działania public relations w Polskim Związku Wędkarskim.

Infor z dużymi wzrostami w sieci
Wpływy ze sprzedaży wyrobów (czyli przede wszystkim "Dziennika Gazety Prawnej" oraz subskrypcji cyfrowych) zmalały rok do roku minimalnie: z 72,63 do 72,61 mln zł. Przychody z usług, na czele z reklamami spadły z 41,3 do 30,6 mln zł.
Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku 2025 roku Infor.pl był drugim najbardziej zasięgowym serwisem biznesowym w Polsce – liczba jego użytkowników miesiąc do miesiąca zwiększyła się o 973 tys. (14,4 proc.) do 7,74 mln. Każdy korzystał z witryny średnio przez 6 minut i 58 sekund, o 26 sekund dłużej niż we wrześniu (to 6,6 proc. w górę).

Na trzeciej pozycji jest inny serwis należący do Infor PL – Forsal.pl, który przyciągnął 5,9 mln internautów (19,82 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 5 minut i 6 sekund. Miesiąc do miesiąca zyskał 580 tys. użytkowników (10,9 proc.) i 13 sekund średniego czasu korzystania.











