– W związku z nową organizacją pracy i strategią na 2026 rok pożegnaliśmy się z czterema osobami – przekazała Wirtualnemedia.pl Milena Bryła, redaktor naczelna naTemat.pl i członkini zarządu Grupy NaTemat.
Pracę w Grupie NaTemat kończy między innymi Albert Długoszewski, head of social media całego wydawnictwa. Stanowisko objął w styczniu tego roku, a wcześniej przez pół roku szefował social mediom portalu naTemat.pl. W przeszłości pracował w serwisie satyrycznym Kwejk, zarządzał działem wideo w grupie mediowej Iberion. Był też odpowiedzialny za działania public relations w Polskim Związku Wędkarskim.
Zmiany w Grupie NaTemat. Zysk do góry
W marcu br. nową prezeską Grupy NaTemat została Beata Golubińska, która zastąpiła Paulinę Plenkiewicz, związana z wydawcą 12 lat. W tym samym czasie do zarządu wydawcy dołączyła Milena Bryła, redaktor naczelna portalu naTemat.pl.

Spółka Glob360, do której należą serwisy naTemat, INNPoland i dadhero, w ubiegłym roku osiągnęła 12,33 mln zł przychodów sprzedażowych, o 18,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Zysk wzrósł z 1,09 do 1,29 mln zł. Wspólnicy firmy (65 proc. udziałów ma Tomasz Lis, a 35 proc. Robert Jędrzejczyk) postanowili, że zysk w całości zasili jej kapitał zapasowy.
Według badania Mediapanel we wrześniu br. witryny grupy naTemat zanotowały 2,73 mln użytkowników oraz 3 minuty i 13 sekund przeciętnego czasu korzystania.










