BZ WBK: wybraliśmy DeVito do reklamy, bo jest najsympatyczniejszy

BZ WBK uzasadnia, że Danny DeVito został wybrany na twarz ostatniejkampanii reklamowej, ponieważ oceniono go jakonajsympatyczniejszego ze wskazanych kandydatów. Firma zaznacza, żedo reklam angażuje zagranicznych aktorów, ponieważ są lepiejrozpoznawalni od polskich.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bank Zachodni WBK argumentuje angażowanie zagranicznych aktorów,takich jak John Cleese i Danny DeVito, do swoich kampaniireklamowych tym, że są oni lepiej rozpoznawalni od gwiazd polskiegokina. - Z badań fokusowych, przeprowadzonych przez Grupę McCannwynika, że konsumenci niekiedy nie potrafią powiązać polskichaktorów z bankami, które reklamują, ponieważ występują w wieluspotach - opisuje Jędrzej Marciniak, dyrektor obszaru zarządzaniamarką w BZ WBK.

Firma uzasadnia również, że do zakończonej właśnie kampaniizaangażowała akurat Danny'ego DeVito, ponieważ w badaniu zostałoceniony przez Polaków jako najsympatyczniejszy i najbardziejpasujący do reklamy lokat bankowych spośród 16 gwiazd z Hollywoodnajbardziej lubianych w naszym kraju. BZ WBK przytacza opiniepsychologów, którzy twierdzą, że optymiści częściej biorą sprawyfinansowe w swoje ręce, mając przed oczyma obraz korzyści płynącychz wydatku lub inwestycji, dlatego takie osoby w akcjach reklamowychsą bardziej przekonujące.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"