BZK Alco powierzyło agencji H2O Creative obsługę reklamową marki She

Firma BZK Alco wprowadza na rynek pod markę She linię alkoholi mocnych skierowanych wyłącznie do kobiet. Obsługę reklamową marki powierzyła agencji H2O Creative, z którą pracuje od 2017 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BZK Alco powierzyło agencji H2O Creative obsługę reklamową marki She

W skład linii She wchodzi wódka czysta 40% oraz likiery w trzech oryginalnych odsłonach smakowych (30%). Każdy wariant zamknięty jest w czarnej butelce z matowego szkła.

Agencja H2O Creative odpowiada za strategię komunikacji, działania digitalowe, social media (w tym z zakresu influencer marketingu) oraz in-store.

Marka promowana jest działaniami pod hasłem "Pełne kobiecej mocy". W komunikacji tego brandu nacisk będzie położony na rytuały, jakie wiążą się m.in. ze spotkaniami w damskim gronie, gdzie alkohol to „towarzysz” nadający tym momentom wyjątkowości i charakteru.

- U podstaw pozycjonowania marki leży idea „Fempowerment”. Dzisiaj to już nie trend, a ruch społeczny, który propaguje siłę kobiet. Niestety w dzisiejszym świecie rywalizacja między kobietami coraz częściej zastępuje kooperację – to smutne, ale nikt tak nie potrafi dopiec kobiecie, jak druga kobieta. Tymczasem to, co daje nam największą moc zmiany rzeczywistości, to kobieca solidarność. Dzięki spotkaniom z innymi kobietami możemy połączyć siły, inspirować się wzajemnie i razem tworzyć niezwykłe rzeczy. Rodzina alkoholi She powstała właśnie z myślą o integracji kobiet i propagowaniu mocy kobiecych spotkań - mówi Karolina Stanisławska, strategy manager w H2O Creative.

Jest to kolejna marka tej firmy obsługiwana przez H2O Creative – dotychczas agencja odpowiadała za działania reklamowe dla marek Magnat, Bjorn  Z tym producentem alkoholi pracuje od 2017 roku.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą