Caffè Vergnano zaprasza do celebracji chwil z kawą

Coca-Cola HBC Polska, wyłączny dystrybutor marki Caffè Vergnano w Polsce zainicjowała w Polsce kampanię „Make time count”. Jej celem jest lepsze zrozumienie, jak kawa wpisuje się w codzienne nawyki Polaków i jak różne pokolenia przeżywają swoje „kawowe momenty”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Caffè Vergnano zaprasza do celebracji chwil z kawą
mat.pras.

Kampania „Make time count” zachęca do dostrzegania wartości ulotnych chwil, które choć dodają życiu smak, często umykają w codziennym pośpiechu. To właśnie w tych momentach towarzyszy nam kawa - jako cichy świadek chwil, które z pozoru niezauważone, nadają sens wszystkiemu. 

W ramach kampanii Caffè Vergnano podejmuje szereg działań zarówno w przestrzeni digital, offline, jak i eventowej. 

Spot reklamowy dostępny na platformach YouTube i Meta (Facebook, Instagram), zaprasza odbiorców do celebrowania drobnych, ale ważnych momentów z filiżanką kawy.  
W okresie wakacyjnym kampania obecna jest również w kinach – m.in. w sieci Multikino oraz w Kinogramie w Fabryce Norblina w Warszawie, gdzie jedna z sal dziś oddaje styl Caffè Vergnano. Marka jest też partnerem wydarzeń lifestyle’owych i kulturalnych – takich jak BNP Paribas Summer Cinema Festival oraz See Bloggers w Łodzi, czy targi kawowe Coffee Europe Expo. Poprzez obecność w tych przestrzeniach Caffè Vergnano chce być blisko konsumentów, inspirując ich do świadomego celebrowania codziennych chwil z kawą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa