Do przetargu ogłoszonego w październiku ub.r. zgłosiło się siedem firm. Oprócz zwycięzcy były to m.in. DDB Warszawa, Young & Rubicam Poland i Eskadra. Oferta CAM Media uzyskała najwyższą liczbę punktów - 75,25.
CAM Media będzie zajmować się na zlecenie Poczty Polskiej m.in. przeprowadzaniem kampanii reklamowych, wykonywaniem pojedynczych usług reklamowych, przygotowywaniem koncepcji kreatywnej i produkcją spotów telewizyjnych i radiowych, reklam prasowych, internetowych, outdoorowych oraz realizacją eventów i działań niestandardowych. Umowa obowiązuje do końca grudnia 2016 roku.
CAM Media zajmowała się już obsługą reklamową Poczty Polskiej - ostatnio po wygranym w 2013 roku przetargu.
Równolegle z przetargiem reklamowym Poczta Polska prowadzi przetarg na świadczenie usług mediowych. Od jesieni 2013 roku pracuje w tym zakresie z Mindshare Polska.

Obecny przetarg dotyczy obsługi mediowej budżetu w wysokości ok. 18 mln zł. Wybrany dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów (w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze, w prasie, kinach) do kampanii Poczty Polskiej. Do jego zadań należeć będzie też opracowanie strategii mediowych zlecanych kampanii (w tym m.in. analiza grupy docelowej, dobór optymalnych mediów, rozkład kampanii w czasie), realizacja zadań związanych z lokowaniem produktów Poczty Polskiej w produkcjach telewizyjnych oraz działania niestandardowe (eventy, ambient media).Wybrany dom mediowy będzie pracować dla Poczty Polskiej przez dwa lata.











