Canal+ zmienia identyfikację wizualną

Stacja Canal+ zaprezentowała na swoim rodzimym rynku nową identyfikację wizualną, której najmocniejszym elementem będzie "ruchome logo".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Canal+ zmienia identyfikację wizualną

Koncept "ruchomego logo" Canal+ ma być zapowiedzią powrotu do dawnego stylu typografii stosowanego w identyfikacji wizualnej nadawcy. Nowe logo ma być wdrożone zarówno na antenie, jak i do komunikacji w świecie cyfrowym.

Do makiety wizualizacji projektu logo o długości 4 metrów. użyto 2000 diod LED. Inscenizację ożywiła również muzyka grana przez orkiestrę symfoniczną Seine Musicale.

Nowa identyfikacja służy podkreśleniu pluralistycznego charakteru Canal+ i jej bogatej oferty. Ma wyrażać także siłę i wyjątkowość marki.

grafika

Projekt logo powstał we francuskim oddziale Canal+. Ma być na razie stosowany tylko we Francji.

Przedstawiciele polskiego oddziału nadawcy nie odpowiedzieli na pytania portalu Wirtualnemedia.pl, czy nowa identyfikacja będzie wdrożona także na naszym rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu