Wzrost grupy Canal+ był napędzany między innymi dzięki zwiększonym przychodom z rynku polskiego oraz afrykańskiego.
W Polsce szczególny rozwój zanotowano w segmencie płatnej telewizji, gdzie wzrosła cena głównej paczki po wprowadzeniu pakietu Canal+ Super Sport z Ligą Mistrzów, galami KSW i Premier League. Pozytywny wpływ miały też większe przychody reklamowe stacji tematycznych nadawcy nad Wisłą. Obsługuje je biuro reklamy Polsat Media.
Zupełnie inna sytuacja we Francji
Choć polski rynek napędza rozwój Canal+, to zupełnie inna sytuacja panuje w rodzimej dla firmy Francji. Przychody w tym kraju zgodnie z prognozami spadły. Jak informuje broadbandtvnews.com, przyczyną było m.in. wygaśnięcie umowy z Disneyem (platforma nie dystrybuuje już we Francji Disney+) i zakończenie współpracy sublicencyjnej dotyczącej Ligi Mistrzów.

Negatywnie na przychody reklamowe we Francji wpłynęło zakończenie emisji bezpłatnego kanału naziemnego C8. Arcom, francuski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie przedłużył, stacji koncesji. Wcześniej regulator upominał i karał nadawcę za program prawicowego publicysty Cyrila Hanouna.
Na rynkach afrykańskich i azjatyckich Canal+ odnotował umiarkowany wzrost przychodów do 783 mln euro. Pomogło wprowadzenie nowych pakietów z Netfliksem i uruchomienie stacji premium Canal+ Magic.

Pozytywny wpływ miały też inwestycje związanej z Canal+ firmy GVA w łącza światłowodowe w Afryce. Platforma odnotowała spadek przychodów w Wietnamie i wzrost w Mjanmie, z powodu pozyskania praw do Ligi Mistrzów. W segmencie produkcji, dystrybucji i innych treści przychody StudioCanal (485 mln euro) były niższe niż rok temu.
Niedawno Canal+ po wielu latach zabiegów przejął kontrolę nad MultiChoice Group, afrykańskim dostawcą płatnej telewizji i głównym udziałowcem serwisu streamingowego Showmax, który kiedyś działał w Polsce. Dzięki transakcji firma obsługuje ponad 40 mln abonentów w blisko 70 krajach świata. Canal+ celuje w 50-100 mln subskrybentów, aby zbliżyć się do amerykańskich gigantów streamingu.











