PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
20 proc. klientów płatnej telewizji myśli o rezygnacji z usług. Chcemy płacić za HBO, Discovery Channel i National Geographic
Operatorzy płatnej telewizji będą tracić przychody mimo wzrostu liczby subskrybentów
Wartość oferty publicznej Canal+ Polska może wynieść 1,3 mld zł. Na giełdzie przyciągnie inwestorów dywidendowych
Spada liczba abonentów płatnej telewizji w USA. "To nieuchronny proces na całym świecie"
Grupa Canal+ ze wzrostem przychodów, ma 20,4 mln abonentów
Grupa Canal+ ze wzrostem przychodów, ma 20,4 mln abonentów
Pandemia przyspieszyła spadek w płatnej telewizji, korzysta z niej 1,07 mld klientów
Pandemia przyspieszyła spadek w płatnej telewizji, korzysta z niej 1,07 mld klientów
Rynek płatnej telewizji: wpływy zmaleją, ale wzrośnie liczba subskrybentów
Rośnie zainteresowanie płatną telewizją, National Geographic i HBO najbardziej wartościowe
Platforma Canal+ z 2,29 mld zł wpływów i 88,1 mln zł zysku. 81 mln zł odpisu dot. marki n, 56 mln zł na marketing
Platforma Canal+ z 2,29 mld zł wpływów i 88,1 mln zł zysku. 81 mln zł odpisu dot. marki n, 56 mln zł na marketing
74 proc. klientów chce zrezygnować z płatnej telewizji w ciągu pięciu lat. "To początek wojen streamingowych platform"
W Afryce ponad 30 mln klientów płatnej telewizji, najpopularniejsze Multichoice, Vivendi i StarTimes
72 tys. Polaków ma długi za płatną telewizję, średnio po 2 tys. zł
Płatna telewizja zyska subskrybentów, ale mniej zarobi
UOKiK do telekomów i dostawców telewizji: zmieńcie reklamy, ceny muszą być bez rabatów
Cyfrowy Polsat ze wzrostem wpływów i zysku. Kupił resztę udziałów Eleven Sports
Cyfrowy Polsat ze wzrostem wpływów i zysku. Kupił resztę udziałów Eleven Sports
6,1 mld zł na płatną tv, a 854 mln zł na serwisy VoD. Korzysta z nich 2,7 mln Polaków, liderem Netflix
nc+ ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej na produkcje własne, 1,9 mld zł do zapłaty za licencje
nc+ ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej na produkcje własne, 1,9 mld zł do zapłaty za licencje
Wpływy HBO Polska wzrosły o 5 proc. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki, straciła na różnicach kursowych
Wpływy HBO Polska wzrosły o 5 proc. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki, straciła na różnicach kursowych
Walka o pilota reklamuje promocję oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu (wideo)
Walka o pilota reklamuje promocję oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu (wideo)
Discovery, TVN 24 i Polsat Sport powstrzymują klientów płatnej telewizji od rezygnacji z usługi
W Niemczech rośnie liczba użytkowników płatnych telewizji i przychody nadawców
Ponad miliard klientów płatnej telewizji na świecie
Serwisy OTT zarobią w 2022 roku ponad 83 miliardy dolarów
Mniej na reklamę telewizyjną w USA, bo coraz więcej widzów rezygnuje z tv na rzecz serwisów VoD
Prawie miliard ludzi płaci za cyfrową telewizję, mniej klientów tv analogowej
Klienci płatnych tv zaniepokojeni zmianami przepisów w abonamencie rtv, 1,5 mln zapowiada rezygnację
Klienci płatnych tv zaniepokojeni zmianami przepisów w abonamencie rtv, 1,5 mln zapowiada rezygnację
MKiDN: nowelizacja abonamentu zgodna z prawem UE, nie może być podstawą wypowiedzenia umowy na płatną tv
Nowelizacja ustawy abonamentowej w Sejmie. Operatorzy płatnej tv boją się odpływu klientów, liczą na Komisję Europejską
Jarosław Sellin: jeśli operatorzy płatnej tv nie przekażą Poczcie Polskiej danych klientów, złamią prawo
Jarosław Sellin: jeśli operatorzy płatnej tv nie przekażą Poczcie Polskiej danych klientów, złamią prawo
44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic
Europa Wschodnia będzie tracić subskrybentów płatnej TV, Polska liderem
Poczta Polska chce zwrotu kosztów nowego systemu do abonamentu, KRRiT nie chce ustalać płatności i kar dla operatorów tv