PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ponad miliard klientów płatnej telewizji na świecie
Serwisy OTT zarobią w 2022 roku ponad 83 miliardy dolarów
Mniej na reklamę telewizyjną w USA, bo coraz więcej widzów rezygnuje z tv na rzecz serwisów VoD
Prawie miliard ludzi płaci za cyfrową telewizję, mniej klientów tv analogowej
Klienci płatnych tv zaniepokojeni zmianami przepisów w abonamencie rtv, 1,5 mln zapowiada rezygnację
Klienci płatnych tv zaniepokojeni zmianami przepisów w abonamencie rtv, 1,5 mln zapowiada rezygnację
MKiDN: nowelizacja abonamentu zgodna z prawem UE, nie może być podstawą wypowiedzenia umowy na płatną tv
Nowelizacja ustawy abonamentowej w Sejmie. Operatorzy płatnej tv boją się odpływu klientów, liczą na Komisję Europejską
Jarosław Sellin: jeśli operatorzy płatnej tv nie przekażą Poczcie Polskiej danych klientów, złamią prawo
Jarosław Sellin: jeśli operatorzy płatnej tv nie przekażą Poczcie Polskiej danych klientów, złamią prawo
44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic
Europa Wschodnia będzie tracić subskrybentów płatnej TV, Polska liderem
Poczta Polska chce zwrotu kosztów nowego systemu do abonamentu, KRRiT nie chce ustalać płatności i kar dla operatorów tv
Małe sieci kablowe protestują przeciw „monopolistycznym praktykom niektórych nadawców”
GIODO o nowelizacji ustawy abonamentowej: pozyskiwanie danych klientów płatnej tv oznacza zmianę warunków ich umów
Cyfrowy Polsat: nowe przepisy o abonamencie RTV niezgodne z konstytucyjną zasadą równości
Cyfrowy Polsat: nowe przepisy o abonamencie RTV niezgodne z konstytucyjną zasadą równości
Krytyka nowelizacji ustawy o abonamencie rtv: nie obejmuje Smart TV i VoD, przy ubytku klientów straci polska kultura
Płatne telewizje pomogą Poczcie pobierać abonament rtv
Płatne telewizje pomogą Poczcie pobierać abonament rtv
Nowe przepisy o abonamencie: dostawcy płatnej telewizji w dwa miesiące mają przekazać Poczcie Polskiej dane klientów
Ministerstwo Kultury chce, by operatorzy płatnej tv rejestrowali telewizory i radia swoich klientów
W Polsce ceny płatnej telewizji najniższe w strefie OECD, liderem Cyfrowy Polsat. „Efekt rozdrobnienia rynku”
W 2020 r. media i rozrywka w Polsce warte 10,8 mld dol. W dół prasa i płatna telewizja, w górę gry i wideo w internecie (raport)
Grupa Cyfrowy Polsat z mniejszym zyskiem. Więcej sprzedanych usług internetowych, mniej telefonii prepaid
Grupa Cyfrowy Polsat z mniejszym zyskiem. Więcej sprzedanych usług internetowych, mniej telefonii prepaid
Dostawcy płatnych telewizji w USA tracą klientów, spadek o 665 tys. w ostatnim kwartale
Ceny płatnej telewizji na większości rynków stabilne, w Polsce najtaniej
Play rozpoczyna testy usługi telewizyjnej Play TV (wideo)
ProSiebenSat.1 z wyższymi przychodami i zyskiem, rośnie liczba abonentów kanałów HD
ProSiebenSat.1 z wyższymi przychodami i zyskiem, rośnie liczba abonentów kanałów HD
Telewizja satelitarna umacnia się w Polsce, tracą kablówki i nadawcy naziemni, coraz więcej treści HD
Sky z rosnącą liczbą abonentów i przychodami, 1,1 mld funtów zysku
W 2021 roku 1,6 mld odbiorców telewizji cyfrowej, ponad miliard widzów płatnych ofert
Widzowie chcą kupować pojedyncze kanały, a nie pakiety. Najchętniej wybraliby HBO, Canal+, Discovery i NatGeo
Rezygnację z płatnej telewizji rozważa prawie 30 proc. jej klientów, częściej nc+ niż Cyfrowego Polsatu
Płatna telewizja satelitarna w 203 mln domów na świecie
Płatna telewizja zdecydowanie popularniejsza na zachodzie Polski