YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)

Z okazji zbliżającego się festiwalu Cannes Lions 2017 zespół YouTube przygotował zestawienie reklam, które od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia zyskały największą popularność. Czas oglądania wszystkich spotów z rankingu wyniósł 11,8 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń sięgnęła 416 milionów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do rankingu trafiły m.in. spoty opowiadające o miłości, w tym "Knorr #LoveAtFirstTaste", w którym nieznający się uprzednio single zostają umówieni na randkę na podstawie podobnego gustu kulinarnego, czy "A Better Super Bowl | NFL Hyundai Super Bowl LI", pokazujący jak żołnierze przebywający na misji mogli dzięki technologii wideo 360 stopni obejrzeć mecz Super Bowl razem ze swoimi bliskimi.

Popularność reklamom przynoszą także zapraszane do nich gwiazdy. W zestawieniu znaleźli się m.in. John Cena, Kate Hudson, Cristiano Ronaldo w zwycięskim spocie Nike, czy Melissa McCarthy.

Kilka marek z ubiegłorocznego zestawienia pojawiło się w nim ponownie - są to Hyundai, Samsung i Clash of Clans. Nie zabrakło także “nowych twarzy” rankingu w postaci marek Knorr, Shell, Purple, Cricket Wireless, Budweiser oraz Kia.

Ranking Cannes YouTube Ads Leaderboard 2017:

1. Nike Football Presents: The Switch ft. Cristiano Ronaldo, Harry Kane, Anthony Martial & MoreKlient: NikeAgencja kreatywna: Wieden+KennedyDom mediowy: Wieden+Kennedy

2. Knorr #LoveAtFirstTasteKlient: KnorrAgencja kreatywna: MullenLoweDom mediowy: PHD

3. Clash of Clans: Hog Rider 360Klient: Clash of ClansAgencja kreatywna: Barton F GrafDom mediowy: In House

4. Best Day Of My Life | Shell #makethefutureKlient: ShellAgencja kreatywna: PossibleDom mediowy: MediaCom

5. How to Use a Raw Egg to Determine if Your Mattress is Awful - #PURPLEKlient: Purple

6. This is a phone.Klient: SamsungAgencja kreatywna: Leo BurnettDom mediowy: Starcom Worldwide

7. The Unexpected John Cena Prank | Hidden CameraKlient: Cricket WirelessAgencja kreatywna: ShareabilityDom mediowy: MEC

8. Budweiser 2017 Super Bowl Commercial | “Born The Hard Way”Klient: BudweiserAgencja kreatywna: AnomalyDom mediowy: Mediacom

9. A Better Super Bowl | NFL Hyundai Super Bowl LIKlient: HyundaiAgencja kreatywna: Innocean USADom mediowy: Canvas Worldwide

10. 2017 Kia Niro | “Hero’s Journey” Starring Melissa McCarthyKlient: KiaAgencja kreatywna: David&GoliathDom mediowy: Canvas Worldwide

Cannes YouTube Ads Leaderboard to roczne zestawienie 10 spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez internautów na świecie od 1 marca 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Każda z marek może pojawić się w zestawieniu tylko raz i musi nadal znajdować się na YouTube w momencie publikacji rankingu.YouTube Ads Leaderboard zawiera reklamy, które były najchętniej oglądane przez użytkowników każdego miesiąca. Widea są wybierane na podstawie algorytmu uwzględniającego zaangażowanie widowni (czas oglądania, polubienia, udostępnienia), liczbę wyświetleń oraz retencję publiczności (tzn. przez ile czasu użytkownik oglądał dane wideo / czy obejrzał je do końca).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"