WPP, FCB i Burger King ze specjalnymi nagrodami na Cannes Lions 2021

Holding reklamowy WPP, sieć reklamowa FCB, londyńska agencja AMV BBDO i kilka innych oraz Burger King otrzymały specjalne nagrody na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który zakończył się w miniony piątek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WPP, FCB i Burger King ze specjalnymi nagrodami na Cannes Lions 2021

WPP otrzymało tytuł holdingu reklamowego Festiwalu 2020/21, a FCB - tytuł sieci reklamowej Festiwalu. Agencją reklamową Festiwalu ogłoszono AMV BBDO z Wielkiej Brytanii, a Niezależną Agencją Reklamową Cannes Lions - Wieden+Kennedy Portland.

Nagrodę Palme d'Or 2020/21 otrzymał projekt "Chelsea Pictures" (USA), a tytuł najbardziej kreatywnej marki Festiwalu trafił do Burger Kinga.

Specjalne nagrody otrzymały też agencje: Publicis Italy (Agency of the Festival by track 2020/21 - Communication), AMV BBDO London (Agency of the Festival by track 2020/21 - Craft), 72andSunny Los Angeles (Agency of the Festival by track 2020/21 - Entertainment), McCann New York (Agency of the Festival by track 2020/21 - Experience), VMLY&R Brazil São Paulo (Agency of the Festival by track 2020/21 - Good), FCB Chicago ( Agency of the Festival by track 2020/21 - Reach), Wieden + Kennedy Portland (Independent Agency of the Festival by track 2020/21 - Communication), Work&Co. New York (Independent Agency of the Festival by track 2020/21 - Craft), agencje Edelman London i GUT São Paulo (Independent Agency of the Festival by track 2020/21 - Entertainment), Uncommon London (Independent Agency of the Festival by track 2020/21 - Experience), FARM Stockholm (Independent Agency of the Festival by track 2020/21 - Good), GUT Miami (Independent Agency of the Festival by track 2020/21 - Reach).

Trzy nagrody Grand Prix w kategorii Film

Jurorzy konkursu przyznali w tym roku trzy nagrody Grand Prix w kategorii Film.

BETC Paris otrzymało nagrodę za kampanię "Crocodile inside" dla Lacoste, gdzie firma zerwała z konwencją w której pokazuje gniew i pasję pary, której kłótnia jest w stanie zniszczyć świat wokół nich.

Kampania "You can't stop us" dla Nike, Wieden + Kennedy Portland miała pokazać, że sport i ludzie sąnie do zatrzymania, i że ich misją jest zmieniać świat na lepsze.

AMV BBDO London za "#wombstories" dla Essity (Libresse) dostało także Grand Prix w kategorii Titanium Lions - kampania chce zdjąć tabu z menstruacji.

Grand Prix w kategorii Glass The Lion for Change dostała kampania Starbucks agencji VMLY&R Brasil Sao Paulo. W spocie opowiedziano się za prawem ludzi transpłciowych do noszenia imienia, z jakim się identyfikują.

Liczba prac zgłoszonych do tegorocznej edycji Cannes Lions była o 6 proc. niższa w porównaniu z edycją z 2019 roku. O nagrody rywalizowały 29 074 prace z 90 krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku