Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki Sinupret

Bionorica, właściciel marki leku Sinupret, rozstrzygnął przetarg na poprowadzenie komunikacji w digitalu oraz social mediach. Wygrała agencja kreatywno-strategiczna Cape Morris.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki Sinupret
fot. materiały prasowe

Przedmiotem briefu było opracowanie strategii komunikacji oraz koncepcji kreatywnej, która uwzględniała spot reklamowy oraz komunikację w Social Mediach dla leku Sinupret.

Agencja Cape Morris w odpowiedzi przygotowała strategię oraz idee kreatywną, w której kładzie silny nacisk na szybkie działanie na przyczyny i objawy zapalenia zatok, i tym samym odzyskanie możliwości realizacji planów i aktywności, które nie były możliwe z powodu złego samopoczucia.

Wyłoniona w drodze przetargu agencja Cape Morris poprowadzi komunikację w digitalu oraz social mediach marki. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"