Przetarg mediowy spółki Enea trwał od wielu miesięcy. Dotyczył usług zakupu mediów.
Zgłosiło się do niego 9 agencji. Były to: Euvic Media, Arena Media (Havas Media Group), Media Group, Media Concept, Carat (dentsu Polska), Value Media (GroupOne), re58, Mastermind Media i K+Digital.
Enea do współpracy wybrała Carat i Media Group.
Będą one odpowiadać m.in. za przygotowywanie media planów, weryfikację zamieszczenia reklam i materiałów w mediach, egzekwowanie od właścicieli mediów realizacji zawartych umów dotyczących zakupu czasu i miejsca w mediach, świadczenie usług związanych z optymalizacją obsługiwanych kampanii, w szczególności poprzez analizę bieżącej konsumpcji mediów oraz realizacji zakładanych celów (siły kampanii), bieżącą koordynację i kontrolę wszystkich pozostałych działań związanych z realizacją kampanii.

Umowa z agencjami została zawarta na 24 miesiące, a budżet, który obsłużą, wynosi 22,8 mln zł.











