Carat Polska przejmuje od U2 Media budżet mediowy Aldi

Należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Carat Polska rozpoczyna obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi Polska. Ostatnio zajmował się tym dom mediowy U2 Media należący do IPG Mediabrands.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carat Polska przejmuje od U2 Media budżet mediowy Aldi
fot. materiały prasowe

Umowa obejmuje wsparcie strategiczne biznesu klienta, w tym planowanie i zakup mediów) tradycyjnych (bez internetu).

Za współpracę z Aldi będzie odpowiadał dedykowany zespół, który reprezentować będą: Łukasz Herman jako client partner, a także Magda Gołębiewska jako communications manager.

Współpraca między firmami jest efektem przetargu rozstrzygniętego w grudniu 2019 roku. Firmy nie zdradzają liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Nie podają również na jak długo zawarły umowę.

Media tradycyjne do ostatnich kampanii Aldi w Polsce kupował dom mediowy U2 Media należący do IPG Mediabrands. Za planowanie i zakup mediów internetowych odpowiadała agencja Boost.

Carat Polska nie startował wcześniej w przetargach organizowanych przez Aldi i po raz pierwszy będzie pracować z tą marką.

Aldi zatrudnia 60 tys. pracowników w całej Europie. Nowe hasło marki brzmi „Raz Aldi, Zawsze Aldi”. Twarzą kampanii tej marki była ostatnio Sonia Bohosiewicz. W 2018 roku sieć świętowała 10-lecie obecności w Polsce.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu