Carat wygrywa przetarg marki Lonas

Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy Lonas, działającej w branży Home & Living w krajach bałtyckich. Współpraca obejmuje kompleksowe usługi medialne w kanałach cyfrowych, łączące strategię, planowanie i realizację kampanii.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Carat wygrywa przetarg marki Lonas
mat.pras.

Do tej pory Lonas działał na obszarze Litwy, Łotwy i Estonii, ciesząc się zainteresowaniem miłośników jakościowych mebli i wyposażenia sypialni. Przy wsparciu grupy dentsu, z którą Lonas współpracuje na rynkach bałtyckich, firma planuje zaznaczyć swoją obecność także na polskim rynku zaczynając od sprzedaży online. W następnym roku planowane jest otwarcie salonów w całej Polsce.

- Jesteśmy dumni, że Lonas powierzyło nam rolę partnera w dalszym rozwoju działalności na nowych rynkach. Możliwość wspierania naszych klientów w procesie wzrostu i ekspansji stanowi fundament naszego działania i jest źródłem szczególnej satysfakcji – komentuje Krzysztof Połeć, digital director w dentsu Polska.

- Rozwój działalności w Polsce to dla nas znaczący krok. Od ponad 30 lat tworzymy produkty, które zapewniają komfort i jakość wykonania w codziennym życiu ludzi. Widzimy, że rynek polski podziela te same wartości: docenianie jakości, trwałości i autentycznego wzornictwa. Wspólnie z Carat zamierzamy przedstawić Lonas polskim klientom w sposób, który odzwierciedla to, kim jesteśmy: marką opartą na zaufaniu, przemyślanym odpoczynku i ponadczasowym komforcie – mówi Domas Jakutis, dyrektor generalny Lonas.

Firmy nie zdradzają, ile i jakie inne agencje brały udział w przetarg, ani na jak długo zawarły umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów