Carlsberg na falach Zetki

Od 17 sierpnia na falach Radia Zet płynie nowy spot radiowy Carlsberga

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Codziennie po godzinie 20, przez najbliższe tygodnie, 30-sekundowy spot zachęcać będzie słuchaczy "Zetki" do wzięcia udziału w tegorocznej promocji piwa Carlsberg.

Radiowa reklamówka jest ściśle związana z letnią kampanią piwa Paszport do świata Carlsberga. Nawiązuje do emitowanego w TVP1, TVP2 i TVN filmu reklamowego "Metro" - w tle Joey Ramone i jego oryginalne wykonanie piosenki What a wonderfull world, a także pozdrowienia wypowiadane w wielu językach, podkreślające międzynarodowy charakter Carlsberga - piwa przeznaczonego dla ludzi ceniących przyjaźń, tolerancję, otwartych na inne kultury.

Spot radiowy emitowany na antenie "Zetki" to nie tylko zaproszenie do udziału w atrakcyjnej promocji Carlsberga. Konwencja reklamówki, jej atmosfera, perfekcyjnie dobrana muzyka to elementy konsekwentnie wzmacniające wizerunek Carlsberga - marki opartej na wartościach przyjaźni, wolności i tolerancji - mówi Anna Rogalska - Marketing Manager Marek Ogólnopolskich w Grupie Carlsberg-Okocim. Jesteśmy pewni, że wszystkie działania związane z letnią promocją Carlsberga: reklama telewizyjna, kampania BTL oraz spot radiowy na falach Radia Zet przyczynią się do powtórzenia ubiegłorocznego sukcesu Carlsberga na naszym rynku oraz umocnią jego pozycję w segmencie piw super premium - dodaje Marcin Sędziak - Junior Brand Manager Marki Carlsberg.

Kreację i realizację spotu powierzono agencji Saatchi & Saatchi Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialna była agencja Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"