Carlsberg serwuje duńskim kibicom kawior o smaku piwa

Duński koncern Carlsberg z okazji piłkarskich mistrzostw świata przygotowała dla kibiców niespodziankę - kawior o smaku piwa. Firma jest oficjalnym sponsorem duńskiej reprezentacji w piłce nożnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Carlsberg serwuje duńskim kibicom kawior o smaku piwa

Carlsberg rozdawał przekąskę duńskim kibicom, którzy pojechali dopingować swoją drużynę do Rosji. Marka przygotowała film dokumentujący ich reakcję na specyficzny kawior.

Za przygotowanie produktu odpowiada CP+B Copenhagen. Nietypowy kawior powstał we współpracy z technologami żywności.

Marka nie jest oficjalnym sponsorem mistrzostw świata w Rosji, niemniej promuje się przy okazji tej imprezy m.in. specjalną, limitowaną edycją butelek i puszek. Carlsberg po wielu latach przestał sponsorować w tym roku piłkarską reprezentację Anglii i tamtejszą federację piłki nożnej. Sponsoring przejął Budweiser.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych