"Sprzedanych kart mamy dużo więcej niż 100 tys., aktywniabonenci to mniej więcej połowa tego" - powiedział Gniewek wkuluarach konferencji zorganizowanej przez Polską Izbę Informatykii Telekomunikacji (PIIT).
Dodał, że obecnie rynek telekomunikacyjny jest bardzo trudny dlaMVNO.
"Potwierdzam, że rynek jest bardzo ciążki. Szczególnie w obecniebardzo agresywnej polityki cenowej dużych operatorów" - powiedziałGniewek. Zaznaczył, że Mova nie zamierza uczestniczyć wbezpośredniej walce cenowej z Play.
"Nie to jest naszą przewagą" - podkreślił Gniewek. Mova oferujem.in. doładowania w zamian za zakupy dokonane w sieciach sklepównależących do Carrefour. W zeszłym tygodniu informowała też, żebędzie swoim klientom zwracać w doładowaniach koszt przeniesienianumeru do swojej sieci. Gniewek poinformował, że Mova zamierzawspółpracować silniej z programami lojalnościowymi i finansowymiCarrefour.

W kwietniu zeszłego roku, kiedy Carrefour Polska informował orozpoczęciu działalności MVNO, zamierzał pozyskać 100 tys. klientóww ciągu roku.











