Carrefour Polska Partnerem maratonu w Warszawie

25 września br. z Krakowskiego Przedmieścia wystartują uczestnicy 38. PZU Maratonu Warszawskiego - najstarszego biegu maratońskiego w Warszawie. Carrefour Polska po raz kolejny został Partnerem tego wydarzenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach realizowanej strategii promocji zdrowego stylu życia, Carrefour prowadzi w Polsce szereg działań zachęcających klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma angażuje się w organizację maratonów oraz innych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce, a także w dużej rangi wydarzenia sportowe takie jak Tour de Pologne. Carrefour wspiera zarówno biegaczy i swoich pracowników biorących udział w zawodach, jak również kibiców, którzy licznie przybywają żeby dopingować zawodników na trasach.

W tym roku Carrefour Polska kontynuuje współpracę z organizatorami maratonu w Warszawie, który w ubiegłym roku ukończyło ponad 6 500 osób. Jako Partner sieć przygotowała 2 punkty do kibicowania oraz 2 stoiska, które rozmieszczone będą na Krakowskim Przedmieściu oraz przy Parku Fontann na warszawskiej Starówce. Kibice będą mogli skorzystać tam z porad profesjonalnych dietetyków, a także sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia poprzez udział w konkursie z nagrodami. Na stoisku przewidziano również strefę relaksu, a także wiele animacji dla dorosłych i dzieci.

Zawody w Warszawie to część jesiennego sezonu biegowego w Carrefour Polska, do którego należy również Wrocław Maraton oraz Cracovia Półmaraton Królewski. W ubiegłym roku w biegach, których sponsorem był Carrefour, wzięło udział 16 000 biegaczy. Odbyły się one w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Rybniku, Bytomiu oraz Gdańsku.

Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną - zwłaszcza dzieci. W ramach prowadzonego już drugi rok programu „ABC Zdrowego Żywienia” w Warszawie odbyły się warsztaty edukacyjne na temat zdrowego odżywiania. Wzięli w nich udział uczniowie z wrocławskich szkół podstawowych oraz gimnazjów, a zajęcia prowadzili eksperci ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Program „ABC Zdrowego Żywienia” był realizowany również w siedmiu innych miastach w Polsce.

Carrefour stara się zachęcać Polaków do zdrowego stylu życia, oferując szeroką i różnorodną ofertę produktów prozdrowotnych. W specjalnej strefie „Świat Zdrowia” w sklepach Carrefour dostępne są produkty dla diabetyków, bezglutenowe, sojowe, o obniżonej wartości energetycznej oraz wybrane produkty ekologiczne.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.      

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online