W pierwszej odsłonie kampanii reklamowane są prezenty dla dzieci, przede wszystkim zabawki. Carrefour udostępnił już katalog pod hasłem „Czary mary, prezenty do pary” szczegółowo opisujący promowane produkty. Oferta będzie obowiązywać do 24 grudnia lub wyczerpania zapasów.
W spocie występują rodzice, którzy bez powodzenia starają się ukryć kupione już prezenty przed swoim małym dzieckiem. Bobasowi, znanemu z poprzednich reklam Carrefoura, głosu użycza Wojciech Mecwaldowski. W takiej konwencji spoty firmy są utrzymane od wiosny br.

W październiku br. Carrefour prowadził loterię „Wielkie darmowe zakupy”. Sieć regularnie reklamuje też zdrową żywność pod hasłem „Bio na zdrowie”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rekordowe-wyniki-carrefour-w-polsce,7170822516205185a ##
Działania reklamowe Carrefoura obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz radio.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS, a za działania w internecie oraz planowanie i zakup mediów - domy mediowe Arena Media, K2 Precise i Performics.











