Carrefour promuje zdrowe i naturalne produkty poprzez rozwój konceptu świeżo wyciskanych soków

Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów zdrowym odżywianiem, Carrefour Polska rozszerza i upowszechnia asortyment naturalnych produktów o wysokich walorach zdrowotnych. Promując zdrową żywność wśród konsumentów, sieć od stycznia 2015 roku rozwija m.in. koncept świeżo wyciskanych soków. Tylko w ciągu ostatnich 5 miesięcy liczba sklepów, oferujących klientom samodzielnie wyciśnięty sok z pomarańczy, wzrosła o 100%.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od początku 2015 roku, angażując się w promocję zdrowego odżywiania, Carrefour jako jedna z pierwszych sieci rozpowszechnia koncept świeżo wyciskanych soków z pomarańczy. Z myślą o klientach, którzy coraz świadomiej wybierają produkty i zwracają uwagę na zdrowe i zbilansowane odżywianie, sieć umożliwia klientom samodzielne wyciśnięcie naturalnego soku z pomarańczy do butelki o pojemności 250 ml bądź 500 ml.

Po udanych wynikach sprzedaży w 5 sklepach Carrefour, sieć zdecydowała się na rozszerzenie konceptu o kolejne sklepy, w tym o liczne supermarkety.

- Sieć Carrefour w Polsce rozpoczęła wdrażanie konceptu świeżo wyciskanych soków w styczniu 2015 roku w 4 hipermarketach oraz supermarkecie na warszawskiej Sadybie. Duże zainteresowanie konsumentów świeżymi, samodzielnie wyciskanymi sokami spowodowało, że w ciągu roku liczba sklepów z maszyną do robienia naturalnego soku wzrosła do 34 placówek, z czego 22 z nich to supermarketypowiedział François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience.

Od momentu pojawienia się w sklepach Carrefour pierwszych maszyn do produkcji świeżo wyciskanego soku, sprzedaż tego produktu do lipca 2016 r. wzrosła kilkukrotnie. Klienci mają możliwość zakupu naturalnego soku z pomarańczy w licznych sklepach Carrefour, a dodatkowo do września tego roku, maszyna znajdzie się w kolejnych 7 supermarketach na terenie Łodzi oraz Warszawy i okolic.

Z badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen wynika, że trend zdrowego odżywiania w najbliższych latach będzie się umacniał. Dla 65% Polaków zdrowie jest najważniejszą wartością, dlatego też coraz więcej uwagi zwracają na produkty, które kupują[1]. Obserwując wybory klientów sieci Carrefour, wyraźnie dostrzec można modę na zdrowe odżywianie. W sklepach, w których artykuły ekologiczne są dostępne od dłuższego czasu, wzrost sprzedaży owoców i warzyw bio w stosunku do analogicznego okresu w 2015 r. wynosi ponad 350%.

Firma Carrefour, promując zdrowe odżywianie, nie tylko poszerza asortyment produktów zdrowych i świeżych, ale również angażuje się w promocje zdrowia poprzez programy edukacyjne realizowane w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, sieć zorganizowała 2 edycję programu „ABC Zdrowego Żywienia”, którego celem jest zwiększenie świadomości na temat zdrowej diety oraz promowanie zdrowych nawyków żywieniowych.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw pod marką własną.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

[1] Raport firmy Nielsen „We Are What We Eat”, 2015.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"