Carrefour rozpoczyna współpracę z Uber Eats

Sieć sklepów Carrefour rozpoczyna w Polsce współpracy z Uber Eats, globalną platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. Na pierwszym etapie projektu obejmującym 17 polskich miast, klienci tej platformy będą mogli skorzystać w swojej aplikacji z oferty ponad 15 tys. produktów, dostępnych do zamówienia z 40 sklepów sieci w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carrefour rozpoczyna współpracę z Uber Eats

W ramach współpracy z Uber Eats w Polsce, Carrefour zaoferuje polskim klientom dostawę prosto pod drzwi. W ofercie aplikacji znajdą się zarówno produkty spożywcze, jak również chemia gospodarcza, kosmetyki oraz produkty z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe np. zabawki, które dostępne będą jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia. Produkty kupowane w aplikacji będą dostępne w takich samych cenach jak w sklepie internetowym. 

- Cieszymy się, że współpraca z siecią Carrefour rozpoczyna się w tak szczególnym okresie w roku. Wygoda i szybkość zakupów z dostawą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, są kluczowe dla naszych klientów. Tym samym odpowiadamy na potrzeby dostaw artykułów niekoniecznie pierwszej potrzeby, takich jak choćby zabawki, w ciągu kilkudziesięciu minut. To nowość na rynku - mówi Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.

- Rozpoczęcie współpracy z Uber Eats jest dla nas strategiczną inwestycją w zwiększenie zasięgu naszej sprzedaży internetowej. Dzięki temu partnerstwu będziemy w stanie dotrzeć do nowych grup odbiorców i zapewnić im wygodę codziennych zakupów z wygodną i szybką dostawą do domu. Cieszymy się, że możemy w ten sposób odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nowoczesnych opcji zakupowych. Jest to już trzecie istotne wdrożenie w tym roku, które realizujemy wspólnie z naszymi partnerami. Dzięki sprawdzonym procedurom i wysokiej efektywności operacyjnej nasz zespół jest w pełni gotowy na obsługę rosnącej liczby zamówień internetowych, zarówno w naszych sklepach jak i magazynach. Cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom jeszcze szybszy i wygodniejszy dostęp do produktów, utrzymując przy tym najwyższy standard obsługi — mówi Marek Garus, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Sam proces zamawiania zakupów przez aplikację jest prosty i intuicyjny. Klient wybiera sklep na poziomie aplikacji, dodaje wybrane produkty do koszyka, płaci i czeka na dostawę. Dla subskrybentów Uber One, dostawa zakupów z sieci Carrefour jest bezpłatna.

Carrefour Polska ma obecnie w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"