CBS wyprzedała prawie wszystkie miejsca reklamowe przy Super Bowl

Stacja CBS wyprzedała prawie wszystkie miejsca reklamowe przy finale Super Bowl 2024, który odbędzie się 11 lutego przyszłego roku. Za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 6,5–7 mln dolarów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Stacja CBS wyprzedała prawie cały czas reklamowy przy finale rozgrywek amerykańskiego futbolu Super Bowl. Odbędzie się on 11 lutego 2024 roku na stadionie Allegiant w Las Vegas w stanie Nevada. 

Eksperci podkreślają, że sukces sprzedażowy CBS nastąpił w warunkach ogólnego spowolnienia na rynku reklamy telewizyjnej. Stacja nie podniosła cen w porównaniu z cenami obowiązującymi przy tegorocznym finale. Według zaznajomionych z negocjacjami rozmówców, za 30-sekundowe spoty reklamowe firma zażądała 6,5–7 mln dolarów - czyli podobnie jak ostatnio.Kanał Fox sprzedał 30-sekundowe spoty przy Super Bowl 2023 za 6–7 milionów dolarów, a całkowite przychody kanału z tego tytułu wyniosły ponad 600 milionów dolarów.

W 2022 r. maksymalna cena 30-sekundowego filmu osiągnęła 6,5 ​​mln dolarów, w 2021 r. – 5,3 mln dolarów.

Większość bloków reklamowych podczas ostatniej transmisji Super Bowl została wyprzedana znacznie wcześniej niż zwykle. Do końca lata wyprzedano ponad 90 proc. zasobów reklamowych Super Bowl. Jednak inne miejsca sprzedawały się wolniej.

W ciągu ostatnich 10 lat kanałom telewizyjnym trzykrotnie udało się zamknąć większość umów przed terminem: w grudniu 2013 r., we wrześniu 2022 r. czy w listopadzie 2019 r. 

Super Bowl to najważniejsze wydarzenie sportowe w Stanach Zjednoczonych, podczas którego największe światowe marki emitują swoje nowe reklamy. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela