Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 85 180 egz., czyli o 5,24 proc. więcej niż w 2012 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu. Tytuł ten do września 2012 roku był miesięcznikiem, a od października 2012 roku jest czterotygodnikiem.
Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 65 277 egz., po spadku o 9,49 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w zeszłym roku zmniejszył się o 25,80 proc. i ostatecznie wyniósł 31 836 egz.
Z kolei najwięcej stracił plasujący się oczko niżej „PC World” (IDG Poland). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 26,68 proc. i wyniosła 20 199 egz.

We grudniu 2013 roku liderem również był „CD Action”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2012 roku zmniejszyła się o 3,78 proc. i wyniosła 73 612 egz.
Drugie miejsce także zajął „PC Format” (53 218 egz.; w dół o 13,67 proc.), a trzecie - „Komputer Świat” (31 412 egz.; - 12,65 proc.).
W tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej również stracił „PC World” - było to 40,94 proc.











