Średnia sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wyniosła 73 530 egz., czyli o 3,85 proc. mniej niż analogicznym okresie 2015 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 41 988 egz., po spadku o 18,24 proc. - największym w zestawieniu.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,68 proc. do 32 936 egz.
Najsłabiej zaś wypadł „Chip” (Grupa Burda), który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała o 16,60 proc. i wyniosła 9 048 egz.

We wrześniu 2016 roku sprzedaż ogółem miesięcznika „CD Action” w porównaniu do września 2015 roku zwiększyła się o 19,71 proc. do 76 119 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce zajął „PC Format” (35 139 egz.; spadek o 32,66 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - „Komputer Świat” (31 928 egz.; w dół o 12,08 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











