Celebryci i konkurs z dedykacjami promują Tidal w Play

Ruszyła internetowa kampania reklamująca muzyczną platformę streamingową dostępną w sieci telekomunikacyjnej Play. Akcja, realizowana przez agencję Isobar Polska, obejmuje współpracę z internetowymi liderami opinii oraz konkurs dla fanów muzyki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii przez najbliższe tygodnie w sieci będą pojawiały się wpisy ze specjalnymi dedykacjami internetowych celebrytów, m.in. Maffashion, Patricii Kazadi, Rafała Maślaka, Łukasza Jakóbiaka i Marceliny Zawadzkiej.

Jest to wsparcie konkursu, w którym internauci mogą zadedykować znajomym wybraną piosenkę dostępną w aplikacji Tidal. Aby wziąć w nim udział, należy swoją dedykację udostępnić na profilu na Facebooku lub Twitterze bliskiej osoby i oznaczyć ją tagiem #playtidal. Autorzy najbardziej kreatywnych dedykacji zostaną nagrodzeni.

Konkurs potrwa do 20 września. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiada agencja Isobar Polska (należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska