Najwyższa cena za 30-sek. spot w lutym w Polsacie wynosi 54,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów). To stawka dla reklamy w bloku przy programie „Nasz nowy dom”. Jego premierowe odcinki stacja zacznie emitować w ostatni czwartek, 28 lutego.
Wtedy też zadebiutuje kolejny sezon serialu „Przyjaciółki” - najdroższa reklama przy nim kosztuje 47,2 tys. zł.
51,8 tys. zł zapłacą za emisję spotu reklamodawcy zainteresowani obecnością przy poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”. Tylko 100 zł mniej kosztuje z kolei reklama przy pokazywanym w dni robocze serialu „Pierwsza miłość”.
25 lutego br. Polsat zaczyna emisję nowych odcinków serialu „Ślad” - od poniedziałku do czwartku. Najdroższa reklama przy nim kosztuje 23 tys. zł.
Stawki dla spotów przy „Wydarzeniach” wynoszą 48,7 tys. zł w dni powszednie i 35,8 tys. zł w niedziele. Dla prognozy pogody jest to odpowiednio 51 tys. zł i 48,5 tys. zł, a dla serwisu sportowego – 50,4 tys. zł i 43,4 tys. zł.












