„M jak miłość”, skoki narciarskie i pogoda najdroższe w cenniku TVP na luty

Wśród najdroższych pod względem cen reklam pozycji w ramówce TVP na luty br. są „M jak miłość” w TVP2, transmisje z Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz niedzielna prognoza pogody w TVP1.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W TVP1 najdroższa reklama kosztuje 59,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). To stawka za spot emitowany przy jednej z transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich (3 lutego br.). Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za spot przy prognozie pogody w niedzielny wieczór - cena wynosi 53,9 tys. zł. W dni robocze stawki są niższe i nie przekraczają 41,2 tys. zł.

Na 51 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy niedzielnym serwisie sportowym. Za reklamę w tym bloku w dni powszednie trzeba natomiast zapłacić maksymalnie 28,3 tys. zł. Porównywalne stawki obowiązują w bloku reklamowym przy „Wiadomościach”  - do 28,7 tys. zł w niedziele i do 43 tys. zł od poniedziałku do piątku.

13 i 20 lutego br. TVP1 będzie transmitować 1/8 finału Ligi Mistrzów - cena reklamy wynosi 27,9 tys. zł. Z kolei 25 lutego br. w Jedynce będzie można obejrzeć eliminacje mistrzostw świata koszykarzy. Za spot przy meczu Polaków z Holendrami reklamodawcy zapłacą maksymalnie 21,9 tys. zł.

Wśród seriali w TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest „Ojciec Mateusz” - spot przy nim wyceniono na 39,2 tys. zł. Reklama przy „Blondynce” to wydatek rzędu 36,5 tys. zł, przy „Komisarzu Alexie” - 26,5 tys. zł, a przy „Echo serca” - 12,9 tys. zł.

Zainteresowani obecnością w bloku przy programie „Sanatorium miłości” zapłacą nawet 21,3 tys. zł za 30-sek. film reklamowy, a ci marketerzy którzy chcą się pojawić przy „Sprawie dla reportera” muszą się liczyć z wydatkiem 37,3 tys. zł za pojedynczą reklamę.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-grudzien-2018-polsat-liderem-tvp1-przed-tvn,7171176849794689a ##

W TVP2 tradycyjnie już najdroższe są reklamy przy serialu „M jak miłość”. 30-sek. spot kosztuje w bloku przy tej produkcji 83,7 tys. zł. Za reklamę przy „Barwach szczęścia” trzeba zapłacić 53,6 tys. zł, przy „Na dobre i na złe” -  50,6 tys. zł, a przy „Na sygnale” -  43,3 tys. zł.

Spot przy show muzycznym „Voice Kids” wyceniono na 25,4 tys. zł. Cena ta znacząco wzrośnie przy finałowym odcinku 23 lutego br. i wyniesie 43,7 tys. zł.

Marketerzy, których interesuje blok reklamowy przy „Magazynie Expressu Reporterów”, muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 51,6 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-kids-2-sezon-wyniki-ogladalnosci-tvp2-liderem,7171171313018497a ##

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze ogłosiło cennik reklamowy na luty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online