Centralny Port Komunikacyjny nowym klientem Lighthouse

Do grona klientów Lighthouse dołączył Centralny Port Komunikacyjny – poinformowała agencja. Jednym z jej zadań będzie przygotowanie dla spółki kompleksowej strategii komunikacji oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Centralny Port Komunikacyjny nowym klientem Lighthouse

Agencja Lighthouse została wybrana w drodze przetargu, a umowa ze spółką Centralny Port Komunikacyjny została zawarta na początku kwietnia i będzie obowiązywała do końca roku. Za realizację działań odpowiada zespół pod kierownictwem Michała Kwietniewskiego, Unit Directora – czytamy w komunikacie prasowym. Wspomniana agencja ma szerokie doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych dla wrażliwych społecznie inwestycji o strategicznym znaczeniu dla kraju i gospodarki. Firma specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym dla projektów w takich branżach jak infrastruktura, energetyka, przemysł, nowe technologie, retail czy finanse.

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych w Europie, której celem jest stworzenie nowoczesnego systemu transportowego integrującego obszar lotniczy, kolejowy i drogowy. Zadaniem Lighthouse jest opracowanie kompleksowej strategii komunikacji projektu na lata 2025 – 2027, która pozwoli na skuteczne wyjaśnienie roli i charakteru inwestycji. W tym celu przeprowadzone zostaną m.in. badania opinii publicznej na temat społecznego odbioru inwestycji. Agencja opracuje również strategię komunikacji kryzysowej w kluczowych dla Spółki obszarach oraz zapewni jej bieżące wsparcie w sytuacjach kryzysowych – czytamy w komunikacie prasowym. 

– CPK to jedna z najbardziej złożonych inwestycji realizowanych dziś w Europie. W związku z tym działania komunikacyjne wokół niej muszą być bardzo precyzyjnie zaplanowane. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań komunikacyjnych różnych grup interesariuszy, stworzenie jasnego przekazu oraz budowanie dialogu na wszystkich płaszczyznach projektu – mówi Jarosław Bańda, Dyrektor Zarządzający w Lighthouse.

Agencja Lighthouse jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Bazując na partnerskiej współpracy i zaufaniu, wspiera klientów w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych poprzez efektywną komunikację z otoczeniem zewnętrznym oraz wewnętrznym. Wśród kluczowych obszarów kompetencyjnych firmy znajdują się m.in.: reputation intelligence, doradztwo strategiczne, współpraca z mediami, komunikacja digital, relacje z interesariuszami, issue & crisis management oraz szkolenia i coachingi. 

Od 2016 r. jest afiliowanym członkiem międzynarodowej sieci Edelman i wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku, pracując dla takich klientów jak HP, PIIT, T-Mobile Polska czy LPP. Należy także do Związku Firm Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON