Centralny Port Komunikacyjny nowym klientem Lighthouse

Do grona klientów Lighthouse dołączył Centralny Port Komunikacyjny – poinformowała agencja. Jednym z jej zadań będzie przygotowanie dla spółki kompleksowej strategii komunikacji oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Centralny Port Komunikacyjny nowym klientem Lighthouse

Agencja Lighthouse została wybrana w drodze przetargu, a umowa ze spółką Centralny Port Komunikacyjny została zawarta na początku kwietnia i będzie obowiązywała do końca roku. Za realizację działań odpowiada zespół pod kierownictwem Michała Kwietniewskiego, Unit Directora – czytamy w komunikacie prasowym. Wspomniana agencja ma szerokie doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych dla wrażliwych społecznie inwestycji o strategicznym znaczeniu dla kraju i gospodarki. Firma specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym dla projektów w takich branżach jak infrastruktura, energetyka, przemysł, nowe technologie, retail czy finanse.

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych w Europie, której celem jest stworzenie nowoczesnego systemu transportowego integrującego obszar lotniczy, kolejowy i drogowy. Zadaniem Lighthouse jest opracowanie kompleksowej strategii komunikacji projektu na lata 2025 – 2027, która pozwoli na skuteczne wyjaśnienie roli i charakteru inwestycji. W tym celu przeprowadzone zostaną m.in. badania opinii publicznej na temat społecznego odbioru inwestycji. Agencja opracuje również strategię komunikacji kryzysowej w kluczowych dla Spółki obszarach oraz zapewni jej bieżące wsparcie w sytuacjach kryzysowych – czytamy w komunikacie prasowym. 

– CPK to jedna z najbardziej złożonych inwestycji realizowanych dziś w Europie. W związku z tym działania komunikacyjne wokół niej muszą być bardzo precyzyjnie zaplanowane. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań komunikacyjnych różnych grup interesariuszy, stworzenie jasnego przekazu oraz budowanie dialogu na wszystkich płaszczyznach projektu – mówi Jarosław Bańda, Dyrektor Zarządzający w Lighthouse.

Agencja Lighthouse jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Bazując na partnerskiej współpracy i zaufaniu, wspiera klientów w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych poprzez efektywną komunikację z otoczeniem zewnętrznym oraz wewnętrznym. Wśród kluczowych obszarów kompetencyjnych firmy znajdują się m.in.: reputation intelligence, doradztwo strategiczne, współpraca z mediami, komunikacja digital, relacje z interesariuszami, issue & crisis management oraz szkolenia i coachingi. 

Od 2016 r. jest afiliowanym członkiem międzynarodowej sieci Edelman i wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku, pracując dla takich klientów jak HP, PIIT, T-Mobile Polska czy LPP. Należy także do Związku Firm Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów