Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-04-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Grupa CDRL dołącza od kampanii społecznej #ratujmypolskiemiejscapracy

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo wspiera akcję Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług pod hasłem #ratujmypolskiemiejscapracy. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na osoby, którym w obliczu pandemii grozi utrata pracy, a co za tym idzie środków do życia.

 

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług  wypracował postulaty, z którymi zwrócił się do przedstawicieli najwyższych władz, polskiego rządu i parlamentarzystów. W obecnej sytuacji konieczne jest bowiem natychmiastowe wsparcie ze strony państwa polskiego.

 

- Jako członek Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, w pełni wspieramy podejmowane przez niego działania. Zależy nam, żeby o akcji #ratujmypolskiemiejscapracy dowiedziało się jak najwięcej firm i pracowników dotkniętych kryzysem wywołanym przez pandemię. Obecna sytuacja jest niespotykana – ograniczenie działalności centrów handlowych spowodowało, że przychody z sieci stacjonarnej spadły praktycznie do zera.  Filarem CDRL są ludzie – zaangażowani pracownicy, którzy są z nami od lat. Utrzymanie stanowisk jest dla nas priorytetem –  komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

 

Grupa CDRL zapowiada między innymi skorzystanie z pomocy oferowanej przez Rząd RP. Równolegle, spółka rozwija kanał e-commerce, który obecnie jest głównym kanałem sprzedaży na rynku polskim. CDRL pracuje również nad umacnianiem sklepów internetowych na innych rynkach.





Słowa kluczowe:Coccodrillo, cdrl, hr

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ