Oranżada Hellena oficjalnym sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”

Oranżada Hellena wchodząca w skład portfolio firmy Colian, została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz wyraźnego brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także unikalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island. Premiera programu odbyła się 4 marca br. na antenie telewizyjnej Czwórki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W trakcie 36 odcinków programu na uczestników reality show czeka szereg atrakcji realizowanych przy współpracy z marką, w tym dobrze znany już hellendż.

Jednym z elementów scenografii jest również oranżadowy bar po brzegi wypełniony orzeźwiającymi ORANŻADAMI HELLENA.  To właśnie tam toczy się towarzyskie życie mieszkańców wyspy. Obok niego zaaranżowana została także pełna życia i energii scena wieczornych imprez, podczas których uczestnicy i uczestniczki świetnie bawią się i regularnie sięgają po kultową Oranżadę Hellena.

To dla nas bardzo ważny moment, ponieważ po raz pierwszy nasza obecność w telewizji nie ogranicza się do standardowych spotów reklamowych czy billboardów sponsorskich, ale obejmuje szereg działań marketingowych oraz wizerunkowych związanych z tym medium. Wybrany format typu „reality” daje możliwość przedstawienia marki w naturalny sposób, co z sprzyja budowaniu więzi i relacji z widzami. Dzięki temu chcemy pokazać jak duży potencjał i energię ma Oranżada Hellena. – komentuje Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.

Product placement zostanie wsparty reklamą brandu w aplikacji mobilnej reality show oraz w mediach społecznościowych. Program można oglądać w TV i w digitalu od poniedziałku do piątku, a także w niedziele o godz. 22:00 na antenie Czwórki.

Za współpracę oraz koordynację prac z produkcją programu "Love Island. Wyspa miłości" odpowiadają agencje Initiative i Kinesso. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style