Ceny reklamy w stacjach Grupy RMF o 8-9 proc. w górę, najdroższe spoty za ponad 30 tys. zł

W cenniku reklamowym Grupy RMF, który będzie obowiązywać w styczniu i lutym przyszłego roku, stawki są o 8-9 proc. wyższe niż obecnie. Nadawca uzasadnia to wzrostem słuchalności swoich rozgłośni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wśród poszczególnych stacji Grupy RMF jak zwykle zdecydowanie najdroższe dla marketerów jest RMF FM. W nowym cenniku najdroższe 30-sekundowe spoty w tej rozgłośni kosztują 29,9 tys. zł (emisja w środę, czwartek lub piątek w godz. 8-10). W RMF Maxxx i Radiu Gra za reklamę trzeba będzie zapłacić maksymalnie 4,9 tys. zł, a w RMF Classic - 2,25 tys. zł.

Z kolei w pakietach RMF 3D i RMF na Maxxa i RMF z Klasą ceny najdroższych spotów wynoszą nieco ponad 30 tys. zł (we wszystkich dotyczą emisji od środy do piątku w godz. 8-10). W pierwszym jest to 33,5 tys. zł, w drugim - 31,19 tys. zł, a w trzecim - 32,02 tys. zł.

Ogółem w porównaniu z obecną ofertą średnia cena reklam w RMF FM wzrośnie o 8,8 proc., w RMF Maxxx i RMF Classic - po 8,2 proc., w pakietach RMF 3D i RMF na Maxxa - po 8,7 proc., a w RMF z Klasą - o 8,8 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-zwieksza-przewage-nad-radiem-zet-jedynka-z-najwiekszym-spadkiem ##

Grupa RMF uzasadnia tę podwyżkę rosnącymi wynikami słuchalności swoich stacji oraz dobrą koniunkturą w reklamie radiowej. - Rok 2015 był  rekordowy dla radia, które zanotowało kilkunastoprocentową dynamikę wzrostu rok do roku, wzrosła liczba klientów, radio znacząco ugruntowało swoją trzecią pozycję w torcie wydatków reklamowych - wylicza Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. - Z naszych analiz wynika, że bardzo duże zainteresowanie reklamą radiową utrzyma się również w przyszłym roku - dodaje.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polski-rynek-reklamowy-4-proc-w-gore-zyskaly-internet-i-radio-w-dol-prasa-raport ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem