Chariot i Menu Group zadbają o PR i marketing Przemysława Salety

Agencja interaktywna Chariot oraz Bogdan Węgrzynek z Grupy Menu, do której należy Chariot, odpowiadać będą za public relations oraz marketing Przemysława Salety.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Chariot i Menu Group nie informują na razie, jakie konkretne działania będzie obejmować współpraca z Przemysławem Saletą. - Możemy jedynie powiedzieć, że będą dotyczyły w dużej mierze zastosowania technologii internetowych, co jest dość innowacyjne, jeżeli chodzi o marketing sportowy - opisuje Jakub Rydawński z Chariot.

Agencje zdobyły to zlecenie w wyniku działań new businessowych. Współpracę zaplanowano na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele