Specjalny blok reklamowy pojawi się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie - Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia (w sumie w 164 rozgłośniach ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych).
Spoty reklamowe będą nadane w porannych pasmach, pomiędzy godziną 8.00 a 8.30. Przekaz reklamowy dotrzeć ma w ten sposób - według szacunków - do ponad 7,5 mln słuchaczy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-w-polsce-w-2017-roku ##
Koszt 30-sekundowego spotu wyemitowanego na wszystkich antenach wynosi 20 tys. zł. (plus VAT). Łącznie nadanych zostanie sześć półminutowych reklam.
Całkowity dochód z drugiego Charytatywnego Bloku Reklamowego ponownie przeznaczony będzie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch i integrować je ze środowiskiem, aby w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi.

Ubiegłoroczna akcja - przeprowadzana podobnie jak teraz pod hasłem „I love radio” - przyniosła kwotę 120 tys. zł. Dzięki środkom przekazanym wówczas Stowarzyszeniu, uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci z wadą słuchu po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.
Podczas Dnia Radia nadawcy wyemitują również skoordynowane audycje poświęcone radiu oraz specjalne serwisy informacyjne, a także zorganizują liczne konkursy z nagrodami.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-akcja-bicia-rekordu-guinnessa-otwarcie-ms-w-pilce-noznej ##
Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie zaczęła nadawanie 1 lutego 1925 roku. Akcja „I love radio” - prócz wsparcia Stowarzyszenia - ma także na celu popularyzację radia jako efektywnego medium reklamowego. Organizuje ją wspólnie pięciu nadawców radiowych: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polskie-radio-dzieciom-ma-juz-3-lata-koncert-joszko-brody-i-spotkania-ze-sluchaczami-na-urodziny ##











