ChatGPT pojawia się na Snapchacie. Tylko dla subskrybentów

Platforma Snapchat wprowadza swojego chatbota My AI opartego na technologii zasilającej ChatGPT. Będzie dostępny tylko dla użytkowników korzystających z subskrypcji Snapchat+, których liczba przekroczyła niedawno 2 mln.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

My AI będzie odpowiadał na najróżniejsze pytania i prośby użytkowników Snapchata. Na firmowym blogu wyliczono, że może zaproponować prezent urodzinowy dla znajomego, przepis na danie, zaplanować wycieczkę rowerową czy napisać haiku na wskazany temat. Każdy użytkownik może nadać swojemu botowi imię i grafikę

Władze Snapchata przyznały, że chatbot „podatny na halucynacje” i ma wiele braków, dlatego chociaż został zaprojektowany, żeby nie przekazywać treści nieprawdziwych, szkodliwych czy stronniczych, mogą zdarzyć się pomyłki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-dziala-chatgpt-najszybciej-rosnaca-aplikacja-w-historii-ma-100-mln-uzytkownikow,7169711974094977a ##

Platforma będzie przechowywać i analizować niektóre konwersacje z My AI, żeby ulepszać usługę. Zachęca też użytkowników do przekazywania opinii.

Snapchat ma 2 mln subskrybentów

My AI zostanie włączony w tym tygodniu u subskrybentów płatnej usługi cv, wprowadzonej w czerwcu ub.r.. W sierpniu ub.r. korzystało z niej już milion użytkowników, natomiast na początku lutego były to 2 mln.

Snapchat+ zawiera szereg dodatkowych opcji, m.in. wyświetlanie wyżej odpowiedzi na wpisy influencerów ze statusem Snap Star, więcej efektów przy nagrywaniu wideo, tapet i ikonek do wykorzystania w konwersacjach i priorytetowy dostęp do nowych funkcjonalności.

Usługa jest dostępna m.in. w USA, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, kilku krajach z Półwyspu Arabskiego i niektórych z Europy (Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Dania, Holandia, Norwegia). W Polsce na razie się nie pojawiła.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/elon-musk-rekrutuje-zespol-do-opracowania-rywal-chatgpt-sztuczna-inteligencja,7169691027596929a ##

Na koniec ub.r. Snapchata odwiedziało codziennie 375 mln internautów, o 17 proc. więcej niż przed rokiem. W USA i Kanadzie liczba użytkowników wzrosła nieznacznie - z 97 do 100 mln, w Europie - z 82 do 92 mln, a w pozostałych regionach świata podskoczyła ze 140 do 183 mln.

W zeszłym kwartale przychody platformy wyniosły 1,3 mld dolarów (0,1 proc. więcej niż przed rokiem. W USA i Kanadzie zmalały o 6 proc. do 880 mln dolarów, natomiast w Europie wzrosły o 5 proc. do 219 mln, a w innych regionach - o 28 proc. do 201 mln. Strata netto wyniosła 288 mln dolarów, podczas gdy rok wcześniej firma osiągnęła swój pierwszy zysk - 23 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"