Marka Cheetos debiutuje na Spotify

Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, należącej do portfolio Frito-Lay/PepsiCo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marka Cheetos debiutuje na Spotify

Kampania na Spotify potrwa do końca października, obejmuje formaty wideo i audio. Hasło przewodnie kampanii to „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”, a przekaz mocno związany jest z elementem muzycznym występującym w kampanii - w ścieżce muzycznej spotów wykorzystany został wielki hit lat 90-tych: „U Can't Touch This” MC Hammera. 

Pierwsza część kampanii ma charakter stricte wizerunkowy, w drugiej części prowadzone też będą działania wspierające organizowany przez markę Cheetos konkurs dla konsumentów. 

- Cheetos to marka celebrująca luz i swobodę, zachęcająca konsumentów do cieszenia się chwilą bez zbędnych ograniczeń. Od początku swojego istnienia Cheetos kreuje wizerunek przekąski dostarczającej nie tylko wyjątkowego smaku, ale także frajdy i rozrywki. Dzięki charakterystycznym chrupkom oraz ikonicznej maskotce, gepardowi Chesterowi, marka kojarzy się ze spontanicznością i nutką szaleństwa. Najnowsza kampania „Can’t Touch this” perfekcyjnie wpisuje się w humorystyczny i lekki ton marki, nawiązując do kultowego utworu MC Hammera „U Can't Touch This” z lat 90. Reklama podkreśla, że jedzenie Cheetos to nie tylko przyjemność, ale także okazja do żartów, zabawy i chwil beztroskiego relaksu z ikonicznymi chrupkami, niezależnie od wieku i okoliczności – komentuje Natalia Ropiak, brand manager marki Cheetos. 

Luz i cieszenie się chwilą 

Core targetem kampanii na Spotify są osoby w wieku 18-34 lat, jednak całość działań wykracza mocno poza ten zakres; ważną grupą są osoby czujące się młodziej niż „wskazywałby pesel” – kampania Cheetos ma celebrować wspomniany luz, zachęcać do cieszenia się chwilą, cieszenia się przerwą.  śród formatów wykorzystywanych w kampanii zaplanowane zostały m.in. video sponsored Session czy Audio Everywhere. 

- Audio Everywhere to format łączący oddziaływanie na słuch i wzrok odbiorców: emisji spotu towarzyszy wyświetlanie klikalnego bannera. Jest to najbardziej zasięgowy ze wszystkich formatów na platformie Spotify. Z kolei Video Sponsored Session doskonale pasuje do claimu kampanii. Jest to format, po którym użytkownik otrzymuje 30 minut muzyki bez reklam. A claim kampanii to „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”. Jest więc tu spójność: przerwa od reklam, pyszna przerwa to Cheetos – dodaje Izabela Biedrowska-Pawlak, sales lead Spotify w Aleph/Httpool.

Za planowanie mediów odpowiada Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych