Drugi etap promocji konsumenckiej rozpoczął się w październiku ipotrwa do końca br. Działania kierowane są do nastoletniej grupykonsumentów w przedziale wiekowym 10-14 lat. Charakterystycznymelementem kampanii wizerunkowej jest konsekwentny podziałkolorystyczny promocji na róż i czerń. W każdej paczce chipsów Chiooprócz wrzutek z zabawnymi tekstami znajduje się kupon z kodemumożliwiającym wzięcie udziału w losowaniu nagród. W drugiejedycji promocji do wygrania są konsole do gier Nintendo Wii zzestawem gier Wii Sports, przenośne odtwarzacze DVD orazodtwarzacze MP4 Zen Vision, z motywem, różowym, bądź czarnym, dowyboru.
Komunikacja promocji konsumenckiej Boys&Girls prowadzonajest przede wszystkim w telewizji i Internecie. Kampanii dla markiChio towarzyszy serwis internetowy www.chio.pl zintegrowany z platformą SMS.Działania wspierają materiały POS tj. plakaty, shelflinery, headerydo stojaków promocyjnych.

Za kreację i realizację działań od idei poprzez wsparciekomunikacyjne w tym działania ATL odpowiada agencja Peppermint.











