Ekonomiczny program „Chodzi o pieniądze” na antenie Jedynki pokazywany jest co dwa tygodnie w czwartki o godz. 22.20, począwszy od 31 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych wydań (pokazanych 31 marca, 14 kwietnia i 28 kwietnia) wyniosła 788 tys. osób, co przełożyło się na 7,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek audycji, który śledziło średnio 811 tys. widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku (tabela)
Względem analogicznego okresu ub.r. cykl obniża widownię swojego pasma o 360 tys. widzów. Wówczas (tj. 2, 16 i 30 kwietnia 2015 roku w godz. 22.22-23.02) TVP1 oglądało bowiem 1,15 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 10,15 proc. i 5,82 proc. Stacja pokazywała wówczas filmy dokumentalne.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/program-tomasza-sekielskiego-w-nowym-pasmie-oglada-930-tys-osob-tvp1-wygrywa-z-tvp2 ##
TVP1 w paśmie nadawania „Chodzi o pieniądze” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 13,31 proc., nadający w tym czasie końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne. Drugi jest Polsat (11,67 proc.; „Zdrady”), a czwarta - TVP2 (4,19 proc.; pasmo filmowe). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, nawet z Dwójką.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/24-minuty-krzysztofa-skowronskiego-gromadza-187-tys-widzow-tvp-info-przegrywa-z-tvn24-hitem-antoni-macierewicz ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
„Chodzi o pieniądze” to autorski projekt Jacka Łęskiego - byłego dziennikarza śledczego, który jest prowadzącym programu. Cykl ukazuje mechanizmy rządzące światem gospodarki i finansów w Polsce i na świecie. Każdy odcinek poświęcony jest innemu tematowi (więcej na ten temat).
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,74 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











